Do zadań agencji Think Kong należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii działań wspierających komunikację Abplanalp Consulting w Internecie, prowadzenie działań social i content marketing wspierających sprzedaż. Planowane aktywności promocyjne będą realizowane w serwisach społecznościowych (Facebook, LinkedIn) jak również w sieciach reklamowych.
Za koordynację realizacji zadań wynikających ze współpracy po stronie klienta odpowiada Grzegorz O. Ziółkowski, Dyrektor marketingu Abplanalp Consulting.
Zobacz również
Podejmowane obecnie działania mają charakter projektowy i są wstępem do długofalowej współpracy pomiędzy Abplanalp i agencją Think Kong.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]