Telewizyjny spot Cappy od K2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Telewizyjny spot Cappy od K2

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services, przygotowała dziesięcio-sekundowy spot dla marki Cappy do kampanii prowadzonej pod hasłem: „Teraz widzisz, co dobre!”.

Spot, przygotowany jako animacja 3D, w zabawny i lekki sposób prezentuje zaletę nowego opakowania – przeźroczystość, dzięki czemu widać ile jest soku w butelce. Pierwsza emisja spotu odbyła się 9 października br.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemności. Jednak, ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowalismy się wprowadzić je również dla pojemności 1L. Istotnym aspektem tej zmiany są również względy ekologiczne. Materiał wykorzystany w nowych opakowaniach Cappy podlega w 100% recyklingowi – mówi Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Agencja K2 pracuje w obszarze kreatywno-technologicznym dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Firmy mają na koncie kilkadziesiąt wspólnych realizacji. Spot Cappy jest pierwszym spotem TV zrealizowanym przez K2 dla tego klienta. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij