Spot, przygotowany jako animacja 3D, w zabawny i lekki sposób prezentuje zaletę nowego opakowania – przeźroczystość, dzięki czemu widać ile jest soku w butelce. Pierwsza emisja spotu odbyła się 9 października br.
– Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemności. Jednak, ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowalismy się wprowadzić je również dla pojemności 1L. Istotnym aspektem tej zmiany są również względy ekologiczne. Materiał wykorzystany w nowych opakowaniach Cappy podlega w 100% recyklingowi – mówi Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja K2 pracuje w obszarze kreatywno-technologicznym dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Firmy mają na koncie kilkadziesiąt wspólnych realizacji. Spot Cappy jest pierwszym spotem TV zrealizowanym przez K2 dla tego klienta.