VIRGIN MOBILE Z NOWĄ, TARGETOWANĄ KAMPANIĄ

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VIRGIN MOBILE Z NOWĄ, TARGETOWANĄ KAMPANIĄ

Virgin Mobile, operator telefonii komórkowej oferujący konkurencyjne pakiety na kartę, w kwietniu rozpoczął kolejną kampanię promocyjną. Zaplanowane kanały komunikacji to outdoor, kina, radio i internet, wsparte dodatkowo promocją na uczelniach oraz marketingiem bezpośrednim. Kampania dotyczy ofert.

Celem działań promocyjnych jest ukazanie odbiorcom, że pakiety zostały skonstruowane na wyjątkowych, korzystnych zasadach – w cenie 29 zł klienci otrzymują nielimitowane SMS-y, rozmowy oraz 2GB internetu bez umowy. Natomiast propozycja za 19 zł zawiera nielimitowane SMS-y, nielimitowane rozmowy na numery Virgin Mobile, 100 minut do wszystkich sieci oraz 2GB internetu. To jedyna taka oferta w Polsce, w kategorii prepaid, telefonii komórkowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednym z fundamentów kwietniowej kampanii jest outdoor w 10 mniejszych miastach, tj.: Białystok, Bielsko Biała, Toruń, Lublin, Kalisz, Częstochowa, Rzeszów, Radom, Szczecin i Zielona Góra. Komunikaty zostały stworzone pod każdą z miejscowości i zwracają się bezpośrednio do ich mieszkańców. Informują o pakiecie za 29 zł.

Dodatkowym wsparciem dla reklam wielkoformatowych jest obecność plakatów oraz ulotek Virgin Mobile na 44 uczelniach wyższych w 10 miastach, w których przeprowadzana jest kampania. Komunikują ofertę za 29 i 19 zł. Ponadto marka pojawia się w danych miastach z zespołami prowadzącymi w terenie marketing bezpośredni oraz sprzedaż.

- Wybór mniejszych miast pod kątem kampanii jest dla nas wręcz naturalny, gdyż tkwi w nich ogromny potencjał. Chcemy pozyskać dzięki temu nowych, lojalnych klientów – takich, którzy poszukują przełomowych rozwiązań w komunikowaniu się z bliskimi, niekoniecznie chcąc wiązać się umowami. Oczywiście nie zapominamy przy tym o osobach z dużych metropolii – to bardzo liczna grupa odbiorców naszych usług, dlatego kampania radiowa i kinowa jest właśnie ogólnopolska skomentował Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

7 kwietnia wystartowała również ogólnopolska promocja w radiu, oparta na 15-sekundowym spocie komunikującym ofertę za 29 zł. Reklamy możemy usłyszeć w radiach sieci EUROZET, Grupy RMF oraz ZPR Media. Przedłużono również kampanię w kinach Cinema City w dużych miastach tj. Warszawa, Kraków, Wrocław czy Poznań, opartą na 15-sekundowym spocie Virgin Kosmos.

Z początkiem kwietnia ruszyła też kampania online, obejmująca największe, polskie portale internetowe.


Kontakt dla mediów/agencja:                          Kontakt dla mediów:
Marta Jechna                                                               Ewelina Płoskonka
24/7Communication                                              PR & Special Events Specialist 
marta.jechna@247.com.pl                                  Ewelina.ploskonka@virginmobile.pl
Tel.: 502 414 482                                                        Tel.: 799 155 55

Więcej informacji na:
www.virginmobile.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij