Red8 startuje z kampanią Optimy Cardio po obronieniu budżetu tej marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Red8 startuje z kampanią Optimy Cardio po obronieniu budżetu tej marki

Red8 Advertising obroniła budżet kreatywny margaryny funkcjonalnej Optima Cardio z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska. Właśnie startuje najnowsza kampania reklamowa marki, której bohaterem jest popularny polski aktor Bartek Świderski.

Agencja obroniła budżet kreatywny marki Optima Cardio w styczniu br., w wyniku zwycięstwa w przetargu. Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Startująca obecnie, przygotowana przez Red8 kampania, jest skierowana do osób dbających o zdrowie, konsekwentnie budując wizerunek Optima Cardio jako margaryny pomagającej skutecznie obniżyć poziom złego cholesterolu.

Najnowszy spot reklamowy margaryny ma formę oryginalnie zorganizowanego testymonialu, w którym znany polski aktor Bartek Świderski w wiarygodny dla odbiorcy i humorystyczny sposób przedstawia swoje zmagania ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu.

Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Optima – wspiera zdrowe wybory”, wystartowała po Świętach Wielkanocnych i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij