Rainbow Tours z Brązowym Effie za kampanię Taryfy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rainbow Tours z Brązowym Effie za kampanię Taryfy

W poniedziałek 8 października Rainbow Tours odebrał nagrodę Brązowe Effie. Jury doceniło kampanię reklamową: Taryfy - „Dzieciaki górą” oraz „Plaża pod nosem” z 2011 roku.

Kampania reklamowa Taryfy obecna była w mediach od 20 maja 2011 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Taryfa „Dzieciaki górą” skupiała się głównie na promocji Figloklubów oraz szeregu innych specjalnie wybranych hoteli nastawionych na rodzinny wypoczynek. Taryfa dawała rodzicom zniżki nawet do 24 procent i specjalne ceny dla dzieci od 599 złotych. W wariancie „Plaża pod nosem” brane były pod uwagę hotele usytuowane nad brzegiem morza raczej dla ludzi młodych. W tym przypadku także obowiązywały zniżki do 24 procent na wszystkie terminy sezonu letniego.

Cała akcja reklamowa opierała się na kampanii w telewizji, w internecie oraz mediach niestandardowych. Za kreację odpowiedzialna była agencja reklamowa Fat Baby, a planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Starcom. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij