Przymierz się do lata - nowa kampania Top Secret

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Przymierz się do lata - nowa kampania Top Secret

Ruszyła marketingowa kampania marki Top Secret „Przymierz się do lata”. Pomysł oparty jest na zaangażowaniu fanów marki na FB lub instagramie i klientów sklepów stacjonarnych w zabawę nagradzaną specjalnym rabatem.

Zasady są proste. Z aplikacji należy pobrać grafiki - specjalne gadżety: letnie  dodatki - kapelusz, okulary , koszyk następnie  skomponować własne zdjęcie, opublikować na  FB  i pokazać  je sprzedawcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Letnie dodatki klienci znajdą  też na lustrach we wszystkich sklepach Top Secret.  I tam można zrobić sobie letnie selfie,  opublikować zdjęcie, polubić profil Top Secret i odebrać rabat.

Kampania przymierz się do lata jest też promowana w magazynie Flesz Gwiazdy i Styl,  wraz z sesją letnich stylizacji  marki prezentowanych przez Edytę Herbuś.

Kreację i pomysł kampanii przygotowała Agencja Mosqi.to.

Profil Top Secret na FB skupia prawie 150 tys. fanów. Jest ważnym narzędziem komunikacji z klientami.

Kampania potrwa do 10 maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij