Szeran Millo (Symetria): twórczą niedoskonałość zapewnić może tylko człowiek

Szeran Millo (Symetria): twórczą niedoskonałość zapewnić może tylko człowiek

Tym razem na pytania z cyklu Marketingowa 11 odpowie Szeran Millo, dyrektor operacyjny poznańskiej agencji Symetria.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

najważniejsi są oczywiście ludzie. Nowe technologie z natury są bardzo zero-jedynkowe. Brak w nich miejsca na twórczą niedoskonałość, którą zapewnić może tylko człowiek. Według mnie to właśnie funkcjonowanie w poczuciu stałej niedoskonałości jest źródłem kreatywności i sukcesu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…

seria niezwykle udanych internetowych kampanii Volkswagena w połowie pierwszej dekady bieżącego wieku. Jako nieliczni w Polsce „na poważnie” podeszliśmy wówczas do tematu analizowania ich skuteczności i wyciągania wniosków. Owocowało to stałym wzrostami, klient był bardzo zadowolony.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

właśnie z nim się mierzę. Chcę, aby Symetria była TOP marką w obszarach user experience i design thinking. Jesteśmy bardzo blisko celu!

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

trwająca już od kilku lat współpraca z Orange. Spotkaliśmy tam grupę niesamowicie pozytywnych osób, otwartych na prawdziwą, kreatywną współpracę. Uważam, że wnioski i projekty, do których doszliśmy razem przysporzyły portalowi Orange.pl wieeelu transakcji.

5. Kampania internetowa, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

kampania Alior Banku sprzed bodajże 4 lat. Cała komunikacja skupiona była wokół internetu, iluż oni wtedy klientów pozyskali spektakularnie niskim kosztem!

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

…wszystko, co umożliwi ludziom zarządzanie swoim światem przez komórkę.

7. Działania, które są „totalnie” przereklamowane w e-marketingu, to…

mało wierzę w działania SEO, które są prowadzone poza docelową witryną.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

te same filmy, które obu stronom podobają się bardzo.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

rozmów z pracownikami. Oni są absolutnie najmądrzejsi.

10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania, to…

wpłynąłbym na chińskie władze, aby raz w tygodniu uprawiały jogging w takich koszulkach.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

wiadomo, Lubię to!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij