Magda Karpińska zajmuje się przede wszystkim projektami z zakresu komunikacji marketingowej, a Jarosław Kopeć - planowaniem i zamawianiem kampanii reklamowych, a także współpracą z regionalnymi wydawcami "Gazety Wyborczej".
Beata Jaworowska, dotychczasowa dyrektor marketingu "Wyborczej" pozostaje w zespole dziennika jako szefowa nowego projektu wydawniczego z obszaru internetowego.
Magda Karpińska pracuje w dziale marketingu "Gazety Wyborczej" od 9 lat, w międzyczasie zajmowała się też projektami w cyfrowym dziale wydawniczym. Od 2014 pełni funkcję zastępcy dyrektora marketingu "Wyborczej".
Jarosław Kopeć jest związany z "Gazetą Wyborczą" od 21 lat, m.in. jako dziennikarz, redaktor i menadżer. Początkowo pracował w oddziałach lokalnych "Wyborczej" - kierował m.in. działem promocji "Wyborczej" w Gdańsku oraz zarządzał regionami Północ i Centrum. Od trzech lat jest w warszawskim zespole "Gazety Wyborczej", od 2014 na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu. Równocześnie wspierał markę Sport.pl.
Beata Jaworowska pracuje w Agorze od 24 lat. Była m.in. redaktorem "Wyborczej" i Gazeta.pl. Przez ostatnie 13 lat zajmowała się działaniami promocyjnymi "Gazety Wyborczej", od 2012 była dyrektorem marketingu.