Rusza właśnie kampania promująca nową odsłonę największej giełdy ogłoszeń motoryzacyjnych – pod hasłem „„Zmieniamy się w dobrym kierunku”.
Głównym celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących aut do odwiedzenia zupełnie nowego serwisu – dlatego realizowana jest w kanałach online. Media plan przewiduje budowanie zasięgu na największych portalach (Interia, Grupa WP, Onet). Serwis dzięki zgodności z RWD jest teraz w pełni dostępny dla użytkowników smartfonów i tabletów, dlatego część kampanii będzie realizowana na mobilnych stronach tych portali. Przygotowano również specjalne formaty dla użytkowników serwisów Filmweb i YouTube.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kreacjach wykorzystano wyłącznie elementy nowego brandingu – czyli charakterystyczne ukośne pasy, ikony i ilustracje. Nowa identyfikacja wizualna OTOMOTO jest oparta na komplementarnym zestawie elementów graficznych, który został udostępniony wraz z brandbookiem na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing