"Zmieniamy się w dobrym kierunku" - rusza nowa kampania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść

OTOMOTO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polskim internecie. Serwis przez dziesięć lat swojego istnienia nie wprowadzał znaczących zmian w identyfikacji wizualnej. Jednak wraz z gruntowną przebudową stron serwisu postanowiono również przeprowadzić rebranding marki.

Rusza właśnie kampania promująca nową odsłonę największej giełdy ogłoszeń motoryzacyjnych – pod hasłem „„Zmieniamy się w dobrym kierunku”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących aut do odwiedzenia zupełnie nowego serwisu – dlatego realizowana jest w kanałach online. Media plan przewiduje budowanie zasięgu na największych portalach (Interia, Grupa WP, Onet). Serwis dzięki zgodności z RWD jest teraz w pełni dostępny dla użytkowników smartfonów i tabletów, dlatego część kampanii będzie realizowana na mobilnych stronach tych portali. Przygotowano również specjalne formaty dla użytkowników serwisów Filmweb i YouTube. 

W kreacjach wykorzystano wyłącznie elementy nowego brandingu – czyli charakterystyczne ukośne pasy, ikony i ilustracje. Nowa identyfikacja wizualna OTOMOTO jest oparta na komplementarnym zestawie elementów graficznych, który został udostępniony wraz z brandbookiem na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij