Rześka odmiana Tyskiego

Tyskie przygotowało dla miłośników piwa rześką niespodziankę – ich pragnienie skutecznie ugasi nowe Tyskie Radler. To połączenie goryczki jasnego piwa Tyskie Gronie ze smakiem świeżych cytryn. Kampania promująca piwną nowość prowadzona będzie w telewizji, Internecie, ale i w terenie.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Premiera reklamy już 24 kwietnia.

– Latem chętniej sięgamy po piwa lżejsze, w których można wyczuć zarówno goryczkę chmielu jak i świeże, owocowe nuty – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek. – Cieszymy się, że znane i lubiane Tyskie zyskało rześką odmianę. Tyskie Radler to prawdziwe, mętne piwo ze smakiem świeżych cytryn. To doskonała propozycja zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

O nowym Tyskim Radlerze będzie głośno nie tylko w telewizji. Kampania w Internecie już się rozpoczęła. Uwagę tych, którzy odwiedzą zasięgowe portale ogólnopolskie, przykują soczyście żółte cytryny i naturalna sceneria, w której Radler występuje. Z myślą o piwoszach w całej Polsce zostaną przeprowadzone rześkie akcje, w trakcie których będzie można spróbować nowego Tyskiego. Tyskie Radler będzie też obecne podczas wydarzeń sponsorowanych w tym roku przez Tyskie.

Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Young&Rubicam. Spot telewizyjny w reżyserii Ronalda Koetziera i Jana Forysia, przygotował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Xantus oraz Ztudio studio dźwiękowe. Opakowania zaprojektowało Wilk Studio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi Q&A Communications.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się