Group One konsoliduje polskie rynek reklamy i przejmuje Gong. Polska firma wychodzi na rynki Europy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Group One konsoliduje polskie rynek reklamy i przejmuje Gong.  Polska firma wychodzi na rynki Europy

Group One, największa niezależna polska grupa komunikacji marketingowej przejęła większościowy pakiet w jednej z czołowych agencji interaktywnych.

GONG jest niezależną agencją kreatywną wywodzącą się z digitalu z biurami w Gliwicach, Warszawie i Rotterdamie. Zatrudnia 50 osób, a do grona jej klientów należą m.in. Żywiec,  ING, Aviva, Unilever, McDonalds. W 2014 Media Marketing Polska przyznał GONG tytuł Interaktywnej Agencji Roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Group One przejęło za gotówkę 51% udziałów w GONG. Pozostałe 49% znajduje się w rękach kadry zarządzającej GONG - Bartka Gołębiowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Agnieszki Gołębiowskiej, Dyrektora Zarządzającego. Przychody GONG w 2014 roku przekroczyły 12 mln zł.

Jestem zachwycony, że GONG dołącza do Group One. To wyjątkowa firma, z niezwykle utalentowanymi ludźmi na pokładzie, wielokrotnie nagradzana za kampanie których osią jest digital. GONG ma ogromny potencjał dalszego, dynamicznego rozwoju w Polsce i za granicą – mówi Marek Żołędziowski, Prezes Zarządu Group One.

Dołączenie do Group One to przemyślana decyzja. Głównym kryterium przy wyborze partnera był potencjał dalszego rozwoju GONG przy jednoczesnym zachowaniu naszej tożsamości i kultury organizacyjnej. - komentuje Agnieszka Gołębiowska, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel GONG.

Akwizycja GONG wpisuję się w strategie Group One, którą jest konsolidacja rynku nowoczesnej komunikacji marketingowej.

W 2015 roku przychody Group One przekroczą 180 mln zł, z czego ponad 50% pochodzić będzie z Digitalu. GONG w Group One oznacza nie tylko poszerzenie portfolio klientów i kompetencji digitalowych. To również ekspansja grupy poza granice Polski  – dodaje Żołędziowski

Przyszłością komunikacji marketingowej jest pełna integracja działań na poziomie contentu i mediów. Współpraca z Value Media w ramach Group One wzmocni ofertę GONG i pozwoli na realizacje w pełni zintegrowanych kampanii we wszystkich kanałach – dodaje Bartek Gołębiowski, Dyrektor Kreatywny, założyciel i współwłaściciel agencji.

Group One jest niezależną grupą komunikacji marketingowej oferującą klientom zintegrowane usługi strategiczne, technologiczne, kreatywne i mediowe. W skład Group One wchodzą domy mediowe z wiodącym Value Media, dwie full-serwisowe agencje kreatywne Change i GONG, oraz firmy technologiczne. Group One po połączeniu zatrudnia ponad 200 osób.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij