Wiosenna kampania Oranżady Hellena

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wiosenna kampania Oranżady Hellena

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Oranżady Hellena realizowana przez dom mediowy UM (Universal McCann). Działania komunikacyjne wystartowały 1 maja br. i po raz kolejny wykorzystują zabawne spoty z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Marka należy do grupy kapitałowej Colian.

Kampania telewizyjna realizowana dla Helleny, popularnej marki oranżad, rozpoczęła się 1 maja. Działania są kontynuacją ubiegłorocznego projektu marki z kabaretem Ani Mru Mru. Mają związek z wejściem na rynek nowych, impulsowych wariantów opakowań oranżady. Komunikację poprzedziło lokowanie oranżady w nowej szacie graficznej podczas wybranych programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz w billboardach sponsorskich. Aktywności w mediach zaplanowano na przełom wiosny i lata. Marka będzie obecna  na antenie czterech głównych stacji telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Za produkcję spotów odpowiada agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada UM (Universal McCann).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij