Wiosenna kampania Oranżady Hellena

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Oranżady Hellena realizowana przez dom mediowy UM (Universal McCann). Działania komunikacyjne wystartowały 1 maja br. i po raz kolejny wykorzystują zabawne spoty z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Marka należy do grupy kapitałowej Colian.
O autorze
0 min czytania 2015-05-06

Kampania telewizyjna realizowana dla Helleny, popularnej marki oranżad, rozpoczęła się 1 maja. Działania są kontynuacją ubiegłorocznego projektu marki z kabaretem Ani Mru Mru. Mają związek z wejściem na rynek nowych, impulsowych wariantów opakowań oranżady. Komunikację poprzedziło lokowanie oranżady w nowej szacie graficznej podczas wybranych programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz w billboardach sponsorskich. Aktywności w mediach zaplanowano na przełom wiosny i lata. Marka będzie obecna  na antenie czterech głównych stacji telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Za produkcję spotów odpowiada agencja GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada UM (Universal McCann).