Lidl wybrał 24/7Communication

Z początkiem maja agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z jedną z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce – Lidl. W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.
O autorze
0 min czytania 2015-05-06

Lidl to marka obecna w Polsce od 2002 roku i jedna z największych sieci spożywczych na rynku, która oferuje swoim klientom produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Sieć liczy obecnie ponad 500 sklepów w Polsce, zatrudniając przy tym ponad 14.000 osób.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Group Account Manager) i Martę Ulman (Senior Account Manager). Projekt został pozyskany w drodze przetargu.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj