Lidl wybrał 24/7Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidl wybrał 24/7Communication

Z początkiem maja agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z jedną z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce – Lidl. W ramach współpracy z siecią Lidl, zespół konsultantów z 24/7Communication będzie odpowiedzialny za kompleksowe działania w zakresie komunikacji zewnętrznej.

Lidl to marka obecna w Polsce od 2002 roku i jedna z największych sieci spożywczych na rynku, która oferuje swoim klientom produkty najwyższej jakości w atrakcyjnych cenach. Sieć liczy obecnie ponad 500 sklepów w Polsce, zatrudniając przy tym ponad 14.000 osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Group Account Manager) i Martę Ulman (Senior Account Manager). Projekt został pozyskany w drodze przetargu.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij