VML Poland wspiera digitalowo konkurs „Red Bull #LotnePrzetwory”

Najnowszy konkurs „Red Bull #LotnePrzetwory” zachęca do uwolnienia wewnętrznych pokładów kreatywności i umiejętności konstruktorskich, by własnoręcznie tworzyć obiekty latające przy wykorzystaniu promocyjnego czteropaka Red Bulla.
O autorze
1 min czytania 2015-05-08

Zadanie uczestników konkursu, który trwa do końca czerwca 2015 roku, polega na złożeniu modelu machiny latającej przy wykorzystaniu i przetworzeniu czteropaka dedykowanego Konkursowi Lotów – z puszek po napoju Red Bull Energy Drink, jak i z kartonika ze zbiorczego opakowania. Zdjęcie powstałej machiny wraz z hashtagiem #LotnePrzetwory należy opublikować w serwisach Instagram, Twitter lub na stronie wydarzenia Konkurs Lotów w portalu Facebook.

Agencja VML Poland przygotowała stronę internetową konkursu #LetniePrzetwory oraz we współpracy z blogerami z Handimania, miejsca dla wszystkich kreatywnych osób, które chciałyby robić coś fajnego ręcznie, opracowała video-instrukcję pokazującą krok po kroku, jak wziąć udział w konkursie. Z kolei zespól Brand Fibres wspiera konkurs w zakresie social listeningu.

Na uczestników zabawy czekają co tydzień – koszulki, co miesiąc – czteroosobowe zaproszenie na 5. Konkurs Lotów Red Bulla w Gdyni (zaproszenie obejmuje nocleg, zwrot kosztów dojazdu i miejscówki w strefie Friends of Red Bull) oraz nagroda główna, jaką jest sędziowanie, razem z innymi gwiazdami, w prawdziwym konkursie lotów Red Bulla.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj