Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Isobar Polska z nagrodą na festiwalu One Show

„Photos for Life”, projekt realizowany przez Isobar dla Fundacji Rak’n’Roll, otrzymał Merit Award w kategorii Interactive konkursu One Show organizowanego przez The One Club.
O autorze
0 min czytania 2015-05-12

„Photos for Life” to pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć, z którego dochód przeznaczony jest na terapię osób z nowotworem, podopiecznych fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!. Celem projektu jest odczarowanie choroby i zmiana postrzegania osób chorych na raka. W ramach akcji dwanaście osób, które walczą z nowotworem lub ukończyły już terapię, udostępniło swój wizerunek. 

„Photos for Life” działa analogicznie do komercyjnych serwisów stockowych. Na stronie www.photosfor.life dostępne są profesjonalne zdjęcia zrobione przez najlepszych polskich fotografów z agencji SHOOTME, jak: Jacek Poremba, Paweł Fabjański, Łukasz Ziętek i Karol Grygoruk.

Case study projektu:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing