Emirates i Heathrow nawiązały współpracę

Linie Emirates i port lotniczy Londyn-Heathrow ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy, która zwiększy możliwości zdobywania i wymiany punktów w ramach programów lojalnościowych Emirates Skywards i Heathrow Rewards.
O autorze
1 min czytania 2015-05-13

Nowa inicjatywa łączy dwie ambitne marki, zapewniając korzyści łącznie ponad 14 milionom pasażerów, którzy będą mogli wymieniać zebrane mile na punkty i odwrotnie.

Teraz członkowie programu Emirates Skywards będą mogli zamienić zgromadzone mile na punkty w programie Heathrow Rewards, które w formie Instant Rewards można wykorzystać bezpośrednio (bez konieczności ubiegania się o voucher) w setkach sklepów na terenie Heathrow, między innymi w World Duty Free i Dixons Travel. Za punkty Heathrow Rewards można także uzyskać vouchery na zakupy na lotnisku lub specjalne zniżki na bilety parkingowe Official Heathrow Parking i połączenia kolejowe Heathrow Express objęte wcześniejszą rezerwacją.

Jednocześnie korzystający z programu Heathrow Rewards mogą zamienić swoje punkty na mile w programie Emirates Skywards i przeznaczyć je na bilety lotnicze, podwyższenie klasy i inne nagrody oferowane przez partnerów Emirates. Wymiana w przypadku obydwu programów dokonywana jest w czasie rzeczywistym, aby ich uczestnicy mogli z niej niezwłocznie skorzystać.

Nasza nowa inicjatywa jeszcze bardziej zwiększa korzyści płynące z udziału w naszym programie lojalnościowym Emirates Skywards – powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy linii Emirates. Nowe umowy z partnerami, takimi jak Heathrow, uzupełniają naszą bogatą ofertę. Jako główny port przesiadkowy Wielkiej Brytanii, z którego codziennie wylatuje pięć naszych Airbusów A380, Heathrow jest naturalnym partnerem zarówno dla nas, jak i członków programu Emirates Skywards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszyscy pasażerowie korzystający z programu Emirates Skywards, którzy dołączą do programu Heathrow Rewards za pośrednictwem strony, otrzymają 1000 punktów Heathrow Rewards.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się