Change i Value Media kreują markę RL dla Roberta Lewandowskiego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change i Value Media kreują markę RL dla Roberta Lewandowskiego

Change i Value Media, współpracując ze sobą ściśle w ramach Group One, wspólnie przygotowały koncepcję promowania Roberta Lewandowskiego jako marki.

Finalnym efektem tego projektu jest stworzenie znaku firmowego "RL" i serwisu www, prezentującego sylwetkę i dokonania najpopularniejszego polskiego sportowca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prace rozpoczęły się w 2014 r. i pierwszy etap - stworzenie znaku i identyfikacji wizualnej marki RL - właśnie się zakończył. W zamyśle twórcy logotypu opartego na inicjałach piłkarza, ma on symbolizować waleczność, dynamikę i pozytywne emocje Roberta Lewandowskiego. Graficznie punktem wyjścia do tworzenia logo były dwa symbole - sylwetka Roberta z piłką i jego triumfalny gest po strzeleniu gola. Od tej pory we wszystkich materiałach marketingowych sygnowanych przez Roberta Lewandowskiego będzie pojawiać się charakterystyczne logo RL.

Agencja Change zapowiada, że serwis www Roberta Lewandowskiego, który jest w końcowej fazie testów, wkrótce zostanie uruchomiony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij