Krajowy Fundusz Szkoleniowy rusza z nową kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krajowy Fundusz Szkoleniowy rusza z nową kampanią

Kilka dni temu ruszyła kampania promocyjna Krajowego Funduszu Szkoleniowego, pod hasłem „Twój brakujący element”. KFS został utworzony z ramienia Powiatowego Urzędu Pracy, a jego głównym celem jest zapobieganie utraty zatrudnienia, rozwoju osobistego i doszkalania pracowników 45+.

Kampania zaplanowania jest na rejon całego powiatu gdańskiego, a ramach jej działań pojawiły się m.in. billboardy i ulotki z mocnym hasłem: „Nie jestem stary. Nie jestem niepotrzebny”. Główną osią kampanii jest strona www.chcesieszkolic.pl, której celem jest poinformowanie pracowników i pracodawców o możliwościach dofinansowania szkoleń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osoby po 45 roku życia, to często pracownicy posiadający praktyczne umiejętności, zdolność szybkiej oceny sprawy oraz zachowujący spokój w trudnych sytuacjach. Dojrzali pracownicy mogą bardziej angażować się w życie firmy i wnieść wiele doświadczeń i umiejętności, dlaczego więc pracodawcy często wybierają do pracy o wiele młodsze osoby, dopiero zaczynające karierę zawodową?

Wielu pracodawców wykazuje uprzedzenia względem starszych pracowników. Wiąże się to ze stereotypem, iż osoby w wieku 45+ niechętnie podchodzą do nowości, a tym samym dbanie o rozwój takiego pracownika może być bardziej kosztowne, niż wyszkolenie młodszej osoby. Krajowy Fundusz Szkoleniowy chce zaoferować wsparcie dla pracowników i pracodawców oraz podkreślić, że lepszym rozwiązaniem może okazać się zadbanie o dojrzałego pracownika.

Koncepcja kampanii KFS ma na celu zwrócić uwagę na problem marginalizowania pracowników oraz brak aktywizacji zawodowej osób 45+. Działania w ramach kampanii skierowane są do otoczenia społecznego, pracodawców, oraz wszystkich osób, których dotyczy problem lęku utraty zatrudnienia, niezależnie od branży czy wykształcenia. W ramach KFS pracodawcy oraz pracownicy mogą skorzystać z m.in. takich elementów jak: kursy, szkolenia, studia podyplomowe. Wsparcie na jednego pracownika może wynieść ponad 10 tysięcy złotych.

Ważnym składnikiem wizualnej części kampanii jest nawiązanie do popularnej gry Scrabble. Układanka z brakującymi elementami jest analogią do braku odpowiednio wykwalifikowanego pracownika w firmie. Kursy i szkolenia dofinansowane przez KFS będą tym brakującym elementem przedsiębiorstwa. We wszystkich kanałach zostały wykorzystane również twarze i sylwetki osób z różnych zawodów. Gra na emocjach i hasła z silnym przekazem mają zwróci

uwagę na duży problem w zatrudnieniu osób powyżej 45 roku życia.

Oficjalna strona kampanii.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij