K2 i Decathlon na dzień dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i Decathlon na dzień dziecka

Agencja interaktywna K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii sieci sklepów Decathlon.

K2 sukcesywnie wykorzystuje, znany z poprzedniego spotu, format kreatywny „The Cathlons”. The Cathlons to wszyscy Ci, których jednoczy sport, osoby spędzające czas aktywnie w gronie podobnych sobie zapaleńców. Tematem wiosennej odsłony kampanii są hulajnogi i rolki, czyli to coś, co dzieci lubią najbardziej. I okazje się, że dorośli też.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ruszyła 15 maja. W telewizji zobaczyć można spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spoty 45-sekundowe.

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest K2. Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij