Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

RWE Polska wystartowała z nową stroną internetową

RWE uruchomiło nową stronę internetową, która przystosowana jest do kompleksowej obsługi Klientów. Witryna zawiera m.in. informacje nt. oferowanych usług i produktów, aktualności dotyczących funkcjonowania spółki oraz porad związanych z racjonalnym wykorzystywaniem energii.
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Strona jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi pracującymi pod kontrolą systemów operacyjnych iOS, Android i Windows Phone

RWE Polska wystartowała z nową, odświeżoną i unowocześnioną wersją własnej strony internetowej. Celem nowej witryny jest kompleksowa obsługa Klientów. Strona umożliwia zalogowanie się do e-bok, prezentuje usługi i produkty kierowane do Klientów indywidualnych i biznesowych oraz dostarcza aktualnych informacji nt. funkcjonowania spółki. W serwisie wyodrębniono także dział pomocowy, w którym Klient może odnaleźć odpowiedzi na swoje pytania lub pobrać niezbędne dokumenty. Do nowego portalu przeniesiona została również platforma „Świadoma Energia”, oferująca szereg porad pozwalających na zmniejszenie poboru energii elektrycznej, a tym samym obniżenie wysokości rachunków.

„Dążąc do systematycznego udoskonalania świadczonych usług, zdecydowaliśmy o przeprojektowaniu naszego portalu internetowego – skomentowała Magdalena Borek- Dwojak, Senior Menedżer w Departamencie Digital i Innowacje w RWE Polska. „Na etapie tworzenia jego nowej strony, priorytetem było dla nas to, żeby była ona bliższa Klientowi, oferując najszybszy i najprostszy dostęp do poszukiwanych treści. Zależało nam również na tym, żeby strona odzwierciedlała charakter RWE. Dlatego pod dotychczasowym adresem powstał zupełnie nowy portal: nowoczesny, dynamiczny i z mnóstwem pozytywnej energii” – dodała Magdalena Borek- Dwojak.

Całkowicie przebudowana została dotychczasowa struktura serwisu. Nowa witryna stworzona została na bazie nowej architektury informacji w technologii Responsive Web Design. Postawiono na intuicyjność obsługi. Wprowadzono prostą nawigację wykorzystującą grafiki i zestaw czytelnych ikon. Treści poszukiwane najczęściej przez Klientów zostały wyeksponowane, a menu nawigacyjne umożliwia łatwy dostęp do głównych sekcji tematycznych. W przyszłości strona będzie oferować więcej udogodnień dla Klientów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy portal został stworzony na bazie dotychczasowych doświadczeń, w oparciu o wnikliwe analizy i opinie Klientów dotyczące użyteczności portalu.

Jedną z istotniejszych zalet nowej witryny jest jej dostępność zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń przenośnych. Współpracuje ze wszystkimi popularnymi systemami operacyjnymi dla urządzeń mobilnych: iOS, Android i Windows Phone.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się