Projekt „Business Mixer Orbis” agencji Public Dialog znalazł się w finale w kategorii Business to Business.
Oprócz rekordowej liczby zgłoszeń, ich poziom w tegorocznej edycji był bardzo wysoki. Zgodnie z opiniami jury wielu z nich bardzo niewiele brakowało, aby dostać się do ścisłego grona finalistów. Obrady mające na celu wyłonienie zwycięzców odbywać się będą w czerwcu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– W tym roku niektóre kategorie okazały się niezwykle popularne. Szczególnie dużo zgłoszeń zaobserwowaliśmy w przypadku Business-to-Business, Communication Research, Consumer PR, Corporate Responsibility oraz NGO – powiedziała Amybel Sánchez de Walther, Prezes IPRA.
Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku. W konkursie doceniane są najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Jest to jedyny na świecie tego typu konkurs obejmujący cały glob. Gala, podczas której zostaną rozdane nagrody odbędzie się we wrześniu w Johannesburgu.
Więcej informacji na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing