Rekordowa liczba zgłoszeń i finalistów w konkursie IPRA Golden World Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekordowa liczba zgłoszeń i finalistów w konkursie IPRA Golden World Awards

Tegoroczna edycja jednego z najbardziej prestiżowych konkursów PR na świecie, IPRA Golden World Awards for Excellence cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem agencji. Łącznie zgłoszono 447 projektów z całego globu, co stanowi wzrost o 8% r/r.

Projekt „Business Mixer Orbis” agencji Public Dialog znalazł się w finale w kategorii Business to Business. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz rekordowej liczby zgłoszeń, ich poziom w tegorocznej edycji był bardzo wysoki. Zgodnie z opiniami jury wielu z nich bardzo niewiele brakowało, aby dostać się do ścisłego grona finalistów. Obrady mające na celu wyłonienie zwycięzców odbywać się będą w czerwcu.

– W tym roku niektóre kategorie okazały się niezwykle popularne. Szczególnie dużo zgłoszeń zaobserwowaliśmy w przypadku Business-to-Business, Communication Research, Consumer PR, Corporate Responsibility oraz NGO – powiedziała Amybel Sánchez de Walther, Prezes IPRA. 

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku. W konkursie doceniane są najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Jest to jedyny na świecie tego typu konkurs obejmujący cały glob. Gala, podczas której zostaną rozdane nagrody odbędzie się we wrześniu w Johannesburgu. 

Więcej informacji na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij