Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rekordowa liczba zgłoszeń i finalistów w konkursie IPRA Golden World Awards

Tegoroczna edycja jednego z najbardziej prestiżowych konkursów PR na świecie, IPRA Golden World Awards for Excellence cieszyła się wyjątkowym zainteresowaniem agencji. Łącznie zgłoszono 447 projektów z całego globu, co stanowi wzrost o 8% r/r.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

Projekt „Business Mixer Orbis” agencji Public Dialog znalazł się w finale w kategorii Business to Business. 

Oprócz rekordowej liczby zgłoszeń, ich poziom w tegorocznej edycji był bardzo wysoki. Zgodnie z opiniami jury wielu z nich bardzo niewiele brakowało, aby dostać się do ścisłego grona finalistów. Obrady mające na celu wyłonienie zwycięzców odbywać się będą w czerwcu.

– W tym roku niektóre kategorie okazały się niezwykle popularne. Szczególnie dużo zgłoszeń zaobserwowaliśmy w przypadku Business-to-Business, Communication Research, Consumer PR, Corporate Responsibility oraz NGO – powiedziała Amybel Sánchez de Walther, Prezes IPRA. 

Nagrody IPRA Golden World Awards przyznawane są od 1990 roku. W konkursie doceniane są najlepsze projekty PR spełniające międzynarodowe standardy. Jest to jedyny na świecie tego typu konkurs obejmujący cały glob. Gala, podczas której zostaną rozdane nagrody odbędzie się we wrześniu w Johannesburgu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing