Sieć sklepów KiK szuka partnerów biznesowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sieć sklepów KiK szuka partnerów biznesowych

Sieć odzieżowa KiK otworzyła nowe sklepy w Jarocinie i Bielsku-Białej. W najbliższym czasie otwartych zostanie kilka kolejnych sklepów, co wiąże się ze strategią ekspansji realizowaną przez KiK. Właściciele sieci poszukują jednocześnie partnerów biznesowych, zainteresowanych wynajmem lokali.

Sieć odzieżowa KiK stawia na dynamiczny rozwój. Funkcjonując na polskim rynku od 2012 roku, otworzyła już 79 sklepów, a w najbliższym czasie jej portfolio poszerzy się o kilkanaście kolejnych. Docelowo w Polsce ma powstać 500 sklepów pod szyldem KiK. Oddawane do użytku klientów lokale mieszczą się zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach, we wszystkich formatach obiektów handlowych – galeriach handlowych, centrach typu convenience, retail parkach, jako obiekty w wolnej zabudowie przy głównych ulicach handlowych, zajmując powierzchnię ok. 500 mkw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK Polska – „Jesteśmy nastawieni na dynamiczny rozwój sieci naszych sklepów. Chcemy być dostępni w całej Polsce, umożliwiając klientom dokonywanie zakupów „korzystnie, modnie, z pomysłem”. Propagujemy ideę, że atrakcyjne ubrania i topowe trendy można kupić w rozsądnych cenach. Klienci cenią nas za upowszechnianie tego modelu biznesowego, dlatego chcemy udostępniać go na szeroką skalę. Poszukujemy partnerów, którzy wynajmą nam lokale, tym samym urozmaicając tenant mix zarządzanych przez siebie obiektów”.

Nasycenie miast wielkoformatowymi obiektami handlowymi oznacza, że tworzy się miejsce na mniejsze centra, sytuowane w znacznej odległości od ścisłego centrum. Jednocześnie małe pod względem powierzchni i liczby ludności miasta upominają się o obiekty handlowe z pełną ofertą, w których mieszkańcy będą mogli na co dzień dokonywać zakupów znanych i popularnych marek. – „Dostrzegamy potrzeby mieszkańców ze wszystkich rejonów Polski, a także rosnące uznanie dla naszego asortymentu, który może konkurować pod względem jakości i stylistyki. Chcemy zapewnić klientom możliwość wybierania spośród zróżnicowanej oferty – stawiamy na dostępność i bliskość” – mówi Mariusz Kulik i dodaje – „Zależy nam na pozyskaniu partnerów biznesowych, chętnych do nawiązania długoterminowej współpracy na zasadach partnerskich. Jesteśmy godnym zaufania najemcą, któremu, podobnie jak właścicielom obiektów handlowych, bliskie jest zabieganie o komfort i zadowolenie klientów, a także przyciągnięcie ich do sklepu. Chcemy umacniać nasz koncept, ponieważ jego założenia się sprawdzają, dając nam powody do zadowolenia pod względem zysków oraz satysfakcji ze skutecznej promocji wśród konsumentów”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij