Max Elektro i 23Heroes na pomoc małym miasteczkom

Co zrobić, gdy mieszkamy w małym miasteczku, do najbliższego media store’u trzydzieści kilometrów, a czeka nas zakup telewizora lub pralki? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w kampanii marki Max Elektro – sięci sklepów z artykułami RTV, AGD, multimedia.
O autorze
1 min czytania 2015-06-03

W ramach kampanii powstały trzy spoty telewizyjne i format radiowy, w których główną rolę odgrywa postać sympatycznego sąsiada – inżyniera Maksa, który w miejscowej społeczności pełni funkcję doradcy i autorytetu.

“To pierwsza kampania dla tej marki, dlatego postawiliśmy na przedstawienie brandu i jasny przekaz: Max Elektro – twoje miasto – twój sklep. Oparliśmy pomysł na idei sąsiedzkości, lokalności i bliskości, dlatego powołaliśmy do życia postać Maksa – inżyniera, który tłumaczy swoim sąsiadom, że najlepszym rozwiązaniem jest robienie zakupów tuż obok w Max Elektro” – mówi Tomasz Łapa Creative Director w 23Heroes.

Spoty zachęcają do zmiany nawyków zakupowych, pokazując scenki z życia lokalnej społeczności małego miasteczka. Akcja rozgrywa się na klatce schodowej kamienicy, gdzie główny bohater w ramach sąsiedzkiej pomocy proszony jest o podwiezienie do dużego miasta na zakupy czy pomoc w wyborze pralki. Okazuje się, że w sąsiedztwie znajduje się sklep Max Elektro, do którego jest tak blisko, jak z pokoju do pokoju w mieszkaniu.

“Klatka schodowa w małym mieście to swoistych mikrokosmos – wszyscy się znają, jedni są wścibscy, inni pomocni, ale jedni i drudzy mają ten sam problem: weekendowe eskapady do miasta na zakupy. Naszym zadaniem było przekonać widza, że z powodzeniem może robić zakupy RTV i AGD w swoim mieście, stąd pomysł, by ustami inżyniera Maksa – klatkowego guru know-how – powiedzieć, iż sklep Max Elektro to najlepszy sąsiad, ponieważ jest bliski i pomocny w zakupach” – dodaje Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za przygotowanie strategii marki, kreację spotów, materiałów OOH odpowiada agencja 23Heroes. Produkcją video zajął się dom produkcyjny F25, a postprodukcją Stage2. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Core.

Making of:

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się