TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

smyk.com – pierwsze urodziny serwisu

smyk.com - sklep internetowy z ofertą produktów dla dzieci ma już rok. Tak jak w przypadku każdego dziecka - pierwszy rok to etap błyskawicznego, ciągłego rozwoju, zdobywania nowych umiejętności i doświadczeń.
O autorze
1 min czytania 2012-10-25

Za smyk.com rok pełen wyzwań. Na przestrzeni dwunastu miesięcy w sklepie znalazło się ponad 36 tys. produktów, niezbędnych dla prawidłowego rozwoju dziecka – od bucików, przez zabawki i foteliki samochodowe, po kosmetyki pielęgnacyjne dla dzieci i rodziców.

Dzisiaj serwis odwiedza 450 tys. użytkowników, którzy generują niemal 10 mln odsłon miesięcznie. Sklep cieszy się także niebywałą popularnością wśród użytkowników serwisów społecznościowych – od momentu startu fan page na portalu Facebook zgromadził prawie 70 tys. fanów. Od października 2012 roku partnerem logistycznym smyk.com jest firma kurierska DPD.

– Smyk.com to nasz ogromny sukces – co miesiąc notujemy liniowy wzrost liczby użytkowników, odsłon i widzimy bezpośrednie przełożenie tych danych na generowaną sprzedaż. Naszym głównym wyzwaniem okazało się sprostanie dynamice wzrostu. Nie bez znaczenia jest tutaj sympatia dla marki widoczna na każdym kroku, zarówno w reakcjach klientów, jak i komentarzach w serwisach społecznościowych – smyk.com precyzyjnie odpowiada na chęci i potrzeby naszych klientów i to jest wartość, o którą zamierzamy dbać w szczególny sposób – powiedziała Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj