Deutsche Bank z hyperCREW zachęca do inwestowania w internetowej kampanii „Wyślij swoje pieniądze do pracy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Deutsche Bank z hyperCREW zachęca do inwestowania w internetowej kampanii „Wyślij swoje pieniądze do pracy”

Agencja hyperCREW przygotowała dla Deutsche Bank kampanię internetową wspierającą produkty inwestycyjne tego banku.

Kampania digital jest częścią szerzej zakrojonych działań wspierających ofertę inwestycyjną banku, prowadzonych obecnie w wielokanałowej kampanii z hasłem przewodnim „Wyślij swoje pieniądze do pracy”. Jest to jedna z kluczowych akcji marketingowych Deutsche Bank w tym roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania digital, przygotowana przez hyperCREW, potrwa do końca lipca. Agencja odpowiadała m.in. za adaptację pomysłu i kreacji kampanii głównej na potrzeby Internetu, przygotowała kreacje displayowe oraz szereg landing pages o charakterze sprzedażowym (np. strona), a także film edukacyjny.

Poza internetem kampania obejmuje także outdoor, radio, prasę i działania w oddziałach bankowych (wyklejki, ulotki etc.).

Deutsche Bank współpracuje z hyperCREW od 2007 roku, w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku). 

HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Wrangler, XL Energy Drink.

HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij