SAP Forum Polska 2015: e-commerce kluczem do biznesu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

SAP Forum Polska 2015: e-commerce kluczem do biznesu

Jednym z głównych tematów trwającego w Sopocie SAP Forum Polska 2015 są działania e-commerce, uwzględniające rozwój społeczeństwa informacyjnego, postęp technologiczny oraz potrzeby potencjalnych klientów.

W trakcie trwających debat i paneli dyskusyjnych podkreślono m.in. rolę mikroprzedsiębiorców w rozwoju polskiego handlu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym tematem tegorocznego SAP Forum Polska 2015 są innowacje, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej. Podczas prowadzonych paneli dyskusyjnych zastanawiano się, czy właściciele przedsiębiorstw dostrzegają potencjał działań e-commerce. Przedmiotem debaty był również sposób, w jaki partnerzy technologiczni dostarczają systemy odpowiadające na konkretne zapotrzebowania klientów. Wymaga to od nich przede wszystkim budowy profesjonalnego zespołu.

„W  SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych” – powiedziała PAP Kinga Piecuch, Prezes Zarządu SAP Polska.

Dyskutanci podkreślali, że firmy odchodzą od współpracy wyłącznie z tuzami branży. SAP chętnie realizuje projekty z sektorem MŚP, który korzysta z możliwości nowych technologii, czego przykładem jest wykorzystanie flagowego produktu SAP Business One. Zaznaczono, iż mniejsze firmy bardzo szybko się unowocześniają chociażby dlatego, że zaawansowane technologie są wreszcie osiągalne kosztowo.

„Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami – zyskają” – komentuje – Tomasz Niebylski, Dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.

Konferencja SAP Forum Polska 2015 potrwa do 12 czerwca. Dokładna agenda dostępna jest na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij