Konferencja „SEARCHing for Success” została przeprowadzona wraz ze specjalistami z Google. Wydarzenie miało na celu upowszechnianie wiedzy o najnowszych rozwiązaniach w Google dla marketerów, które K2 Media oferuje przy wsparciu zespołu Google Polska. Uczestnicy konferencji mogli zadawać pytania ekspertom oraz porozmawiać z nimi na tematy biznesowe. Spotkanie odbyło się w siedzibie K2.
W kolejnych miesiącach K2 Search planuje podobne edycje wydarzenia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, PLAY, PZU, L’Oreal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing