Kolej Żubra nabiera tempa - rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolej Żubra nabiera tempa - rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna odsłona kampanii najpopularniejszego piwa w Polsce. Miłośnicy Żubra zobaczyć mogą aż trzy alternatywne spoty – zarówno w telewizji jak i na Facebooku. Kampania potrwa do końca lipca.

Jeleń, dziki oraz bobry – to właśnie w obronie tych mieszkańców puszczy stanie Żubr, zatrzymując pędzący parowóz. Miłośnicy kreacji Żubra doskonale znają jej bohaterów – wszystkie zwierzęta występowały już bowiem w poprzednich kampania reklamowych: „Dobrze wpaść na Żubra”, „Co dwa Żubry to nie jeden”, „Bal można oprzeć na Żubrze”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Widzowie kochają reklamy Żubra za ich lekkość, humor i zabawne gry słowne. Warto podkreślić, że wciąż jesteśmy jedną z nielicznych marek, która reklamuje piwo bez pokazywania jego spożycia. Miłośnikom złotego trunku najwyraźniej się to podoba – dowodzi tego wysoka sprzedaż i utrzymanie pozycji lidera branży - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Kierownik ds. PR marek Kompani Piwowarskiej.  

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji oraz na Facebooku. Ciekawym rozwiązaniem są alternatywne zakończenia poszczególnych reklam i krótkie, kontekstowe spoty. Działania startują w połowie czerwca, a cała kampania potrwa około 1,5miesięca.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij