Będzie ona odpowiedzialna za spójny wizerunek i komunikację podmiotów należących do grupy click community w mediach tradycyjnych, Internetowych i wydarzeniach branżowych.
Grupa click community wciąż rozwija kolejne startupy i projekty, m.in click apps, click performance i click commerce (założyciele: Rahim Blak i Michał Blak). Magda Rymarczyk będzie również odpowiedzialna za rozwój kompetencji i know how w dziedzinie ePR grupy i włączenie ich do oferty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Awans był możliwy dzięki wprowadzeniu programu rozwoju ścieżki kariery zawodowej pracowników.