Łódzka agencja znów nagrodzona

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łódzka agencja znów nagrodzona

„Łódź pozdrawia”, której autorem jest łódzkie MOSQI.TO, od zeszłego roku wciąż podbija konkursy branżowe. Wczoraj w prestiżowym „Golden Arrow” agencja odebrała nagrodę główną w kategorii Open oraz wyróżnienie w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.

MOSQI.TO to łódzki biznes kreatywny, który za „Łódź Pozdrawia” zdobył już prestiżową KREATURĘ za kampanię billboardową oraz wyróżnienie w kategorii kampania zintegrowana. Miesiąc temu przybyła statuetka za Kampanię Społeczną Roku 2014 (kategoria Kampania dla rozwoju). Jurorzy napisali: „Łódź pozdrawia została nagrodzona za zaangażowanie społeczności lokalnej, różnorodność narzędzi komunikacyjnych, estetykę oraz wysoką kulturę przekazu”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

I tym razem agencja konkurowała z wysokobudżetowymi kampaniami komercyjnymi i globalnym agencjami reklamowymi – stanęła w szranki m. in. z VML Poland, Gong, K2, Lemon Sky, Havas, BBDO. Jest jedyną łódzką agencją, która została nagrodzona w tegorocznym konkursie.

– Ta nagroda to sukces i zasługa całego Zespołu i niezwykle się z niej cieszymy. Za nami nie stoi żaden wielki kapitał ani globalny kontrakt reklamowy podpisywany gdzieś w Nowym Jorku czy Londynie, a mimo to konkurujemy z firmami z pierwszej ligi. To ogromna satysfakcja – oznacza, że ciągle warto się starać – komentuje i dziękuje wszystkim MOSQI.TOm Magdalena Szmidt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij