LOWE Warsaw wzmacnia dział kreacji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LOWE Warsaw wzmacnia dział kreacji

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział kreacji. Jej szeregi zasiliło czterech doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin. Wzmocnienie zespołu jest wynikiem wdrażania nowej strategii rozwoju agencji.

Nowa struktura działu kreacji pozwala na bardziej kompleksowe, interdyscyplinarne podejście do projektów komunikacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zespołu LOWE Warsaw dołączyli: Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, Maciej Klimek, który został Senior Copywriterem oraz Alicja Czerniawska – nowy Designer i Karol Cichoń - Digital Designer. Zmodernizowana struktura działu kreacji opiera się na kilku wiodących teamach kreatywnych. Ich działania są wspierane przez doświadczonych designerów, którzy mają kompetencje przede wszystkim w obszarach BTL i digital, a także w ATL. - Nowa organizacja działu wynika z dynamicznego rozwoju Agencji i większej ilości projektów BTL i digitalowych. Coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATLowym jest tylko punktem wyjścia – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw.

Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto wraz z Maćkiem Klimkiem będzie tworzyć i realizować pomysły na kampanie. Wojciechowski jest w branży od 15 lat.  Piastował stanowisko Art Directora w JWT, McCann i G7, następnie w G7 i w FCB co-Dyrektora Kreatywnego, a także Deputy Creative Directora w Young&Rubicam i Dyrektora Kreatywnego/Deputy Creative Directora w H/Havas. Zdobył kilkadziesiąt nagród w Polsce (m.in. KTR, Złote Orły) oraz kilka nagród i nominacji za granicą (MIAF, Golden Drum, CannesLions). W portfolio jego klientów znajdują się: Citroën, EDF, Braniewo, Praktiker, Danone, Żywiec Zdrój, Heyah, T-Mobile/Era, Plus, Nike, Ferrero, Martini, Nivea, CocaCola, Kompania Piwowarska, Animex, Kredyt Bank, BGŻ, Warta, LPP i inni.

Nowy Senior Copywriter - Maciej Klimek - w branży reklamowej jest od 10 lat. Pracował m.in w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Tworzył kampanie reklamowe dla klientów i marek takich jak: mBank, Link 4, Warta, T-mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini.

Alicja Czerniawska – Designer – jest absolwentką Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dla Wirtualnej Polski projektowała infografiki, a w Polskiej Agencji Prasowej piastowała stanowisko grafika kreatywnego i montażysty materiałów wideo. Dodatkowo jako freelancer pracowała dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie oraz klientów indywidualnych.

Karol Cichoń – Digital Designer – jest grafikiem z niemal ośmioletnim doświadczeniem. Wcześniej pracował  m.in. w Technetium czy Reborn Creative Lab. W Lowe Warsaw Karol odpowiada za koncepcje graficzne prac 360 oraz digital marketingu. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij