Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

LOWE Warsaw wzmacnia dział kreacji

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział kreacji. Jej szeregi zasiliło czterech doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin. Wzmocnienie zespołu jest wynikiem wdrażania nowej strategii rozwoju agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-07-01

Nowa struktura działu kreacji pozwala na bardziej kompleksowe, interdyscyplinarne podejście do projektów komunikacyjnych.

Do zespołu LOWE Warsaw dołączyli: Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, Maciej Klimek, który został Senior Copywriterem oraz Alicja Czerniawska – nowy Designer i Karol Cichoń – Digital Designer. Zmodernizowana struktura działu kreacji opiera się na kilku wiodących teamach kreatywnych. Ich działania są wspierane przez doświadczonych designerów, którzy mają kompetencje przede wszystkim w obszarach BTL i digital, a także w ATL. – Nowa organizacja działu wynika z dynamicznego rozwoju Agencji i większej ilości projektów BTL i digitalowych. Coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATLowym jest tylko punktem wyjścia – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw.

Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko Deputy Creative Directora, będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto wraz z Maćkiem Klimkiem będzie tworzyć i realizować pomysły na kampanie. Wojciechowski jest w branży od 15 lat.  Piastował stanowisko Art Directora w JWT, McCann i G7, następnie w G7 i w FCB co-Dyrektora Kreatywnego, a także Deputy Creative Directora w Young&Rubicam i Dyrektora Kreatywnego/Deputy Creative Directora w H/Havas. Zdobył kilkadziesiąt nagród w Polsce (m.in. KTR, Złote Orły) oraz kilka nagród i nominacji za granicą (MIAF, Golden Drum, CannesLions). W portfolio jego klientów znajdują się: Citroën, EDF, Braniewo, Praktiker, Danone, Żywiec Zdrój, Heyah, T-Mobile/Era, Plus, Nike, Ferrero, Martini, Nivea, CocaCola, Kompania Piwowarska, Animex, Kredyt Bank, BGŻ, Warta, LPP i inni.

Nowy Senior Copywriter – Maciej Klimek – w branży reklamowej jest od 10 lat. Pracował m.in w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Tworzył kampanie reklamowe dla klientów i marek takich jak: mBank, Link 4, Warta, T-mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Alicja Czerniawska – Designer – jest absolwentką Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Dla Wirtualnej Polski projektowała infografiki, a w Polskiej Agencji Prasowej piastowała stanowisko grafika kreatywnego i montażysty materiałów wideo. Dodatkowo jako freelancer pracowała dla Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie oraz klientów indywidualnych.

Karol Cichoń – Digital Designer – jest grafikiem z niemal ośmioletnim doświadczeniem. Wcześniej pracował  m.in. w Technetium czy Reborn Creative Lab. W Lowe Warsaw Karol odpowiada za koncepcje graficzne prac 360 oraz digital marketingu. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się