HyperCREW po wygranym przetargu przygotowała kampanię wizerunkową dla odkurzaczy marki Bosch

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
HyperCREW po wygranym przetargu przygotowała kampanię wizerunkową dla odkurzaczy marki Bosch

Marka Bosch wystartowała z kampanią wizerunkową dla odkurzaczy, której hasło przewodnie brzmi: „Odkurzacze Bosch. Silniejsze z natury”.

Agencja hyperCREW odpowiada za całość przygotowań i realizacji z wyjątkiem zakupu mediów, czyli za strategię, pomysł kreatywny, oraz egzekucję w Internecie, prasie oraz innych kanałach komunikacji. Budżet został przyznany agencji po wygraniu przez nią przetargu na ten projekt.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania, zaplanowana na kilka miesięcy, ma za zadanie wsparcie świadomości i wizerunku nowych, innowacyjnych odkurzaczy tej marki, które osiągają wysoką skuteczność przy niskim poborze energii, a dzięki wielu swoim zaawansowanym funkcjom znacząco poprawiają także komfort sprzątania. Koncept kreatywny opiera się na porównaniach silnych odkurzaczy marki Bosch z równie silnymi tygrysami, stąd hasła wykorzystywane w kampanii (obok claimu głównego) to np. „Tygrysy Bosch”, „Tygrys wśród odkurzaczy”, „Wyjątkowo sprawne i skuteczne na swoim terytorium” itp.

Osią akcji są działania w Internecie. Na potrzeby kampanii przygotowany został konkurs, szeroko zakrojona odsłonowa kampania wizerunkowa i specjalna strona www dedykowana odkurzaczom (www.odkurzacze-Bosch.pl), która jest jednocześnie landing page dla prowadzonych działań reklamowych (które obejmują m.in. serwisy lifestyle’owe, porównywarki cenowe i portale społecznościowe). W ramach konkursu „Twój udomowiony tygrys”, uczestnicy będą mogli wziąć udział w quizie zawierającym ciekawostki dotyczące tygrysów, w zabawny sposób nawiązujące do cech odkurzaczy marki Bosch. Wszyscy, którzy odpowiedzą dodatkowo na pytanie otwarte będą mogli zdobywać nagrody, w postaci odkurzaczy marki Bosch. Konkurs potrwa do połowy lipca.

Poza kampanią w Internecie, szczególny nacisk położony został na działania w punktach sprzedaży (specjalne ekspozytory, podstawki, naklejki, ulotki) oraz kampanię prasową. Ta ostatnia obejmie magazyny kobiece, wnętrzarskie i poradnikowe, m.in. Claudia, Dobre Rady, Cztery Kąty, Moje Mieszkanie, Wysokie Obcasy Extra, Przyjaciółka, Tina, Świat Kobiety, M jak Mieszkanie.

Jest to drugi projekt agencji hyperCrew dla marki Bosch, wcześniej – jesienią ub.r. – agencja przygotowała projekt wizerunkowo-edukacyjny dedykowany suszarkom do ubrań marki Bosch, a w szczególności nowoczesnym suszarkom z pompą ciepła.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij