Audyt Bluerank dla Fundacji Dzieci Niczyje

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła współpracę z agencją Bluerank w zakresie audytu SEO strony internetowej FDN. Audyt jest formą wsparcia działań Fundacji i agencja realizuje go na zasadzie pro bono.
O autorze
1 min czytania 2015-07-13

Wyniki działania zostaną wykorzystane do zoptymalizowania strony – aby łatwiejsze było szukanie informacji i pomocy przez beneficjentów Fundacji.

Wynikiem pracy agencji Bluerank będzie lista gotowych rekomendacji i rozwiązań do prawidłowego zoptymalizowania strony. Dzięki tym działaniom beneficjenci będą mogli łatwiej odnaleźć Fundację w wyszukiwarce Google, a przez to – szybciej zdobyć potrzebne informacje nt. oferty pomocy lub problemu krzywdzenia dzieci.

Wdrożenie rozwiązań zaproponowanych przez Bluerank ułatwi także poruszanie się po stronie i lokalizowanie na niej kluczowych informacji.

– Mamy nadzieje, że ta współpraca przełoży się na lepsze dotarcie do osób, które potrzebują pomocy lub chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat problemu krzywdzenia dzieci – mówi Marta Skierkowska, koordynatorka PR z Fundacji Dzieci Niczyje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Warto, by inne firmy zdecydowały się na poświęcenie swojego czasu na szkolenia i nieodpłatne wykonywanie swoich usług dla organizacji pożytku publicznego. Ostatecznie tego typu wsparcie może przynieść więcej korzyści dla obu stron – mówi Katarzyna Szymańska, Account Manager z Bluerank.

Działania optymalizacyjne Fundacja będzie mogła wdrażać od połowy lipca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się