Audyt Bluerank dla Fundacji Dzieci Niczyje

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Audyt Bluerank dla Fundacji Dzieci Niczyje

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczęła współpracę z agencją Bluerank w zakresie audytu SEO strony internetowej FDN. Audyt jest formą wsparcia działań Fundacji i agencja realizuje go na zasadzie pro bono.

Wyniki działania zostaną wykorzystane do zoptymalizowania strony – aby łatwiejsze było szukanie informacji i pomocy przez beneficjentów Fundacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wynikiem pracy agencji Bluerank będzie lista gotowych rekomendacji i rozwiązań do prawidłowego zoptymalizowania strony. Dzięki tym działaniom beneficjenci będą mogli łatwiej odnaleźć Fundację w wyszukiwarce Google, a przez to – szybciej zdobyć potrzebne informacje nt. oferty pomocy lub problemu krzywdzenia dzieci.

Wdrożenie rozwiązań zaproponowanych przez Bluerank ułatwi także poruszanie się po stronie i lokalizowanie na niej kluczowych informacji.

- Mamy nadzieje, że ta współpraca przełoży się na lepsze dotarcie do osób, które potrzebują pomocy lub chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat problemu krzywdzenia dzieci – mówi Marta Skierkowska, koordynatorka PR z Fundacji Dzieci Niczyje.

- Warto, by inne firmy zdecydowały się na poświęcenie swojego czasu na szkolenia i nieodpłatne wykonywanie swoich usług dla organizacji pożytku publicznego. Ostatecznie tego typu wsparcie może przynieść więcej korzyści dla obu stron – mówi Katarzyna Szymańska, Account Manager z Bluerank.

Działania optymalizacyjne Fundacja będzie mogła wdrażać od połowy lipca br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij