Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bluerank pilotuje Feu Vert w Google

Działania SEO dobrze dopasowane do potrzeb i specyfiki serwisu to skuteczna recepta na sukces w wyszukiwarkach. Jest to możliwe również w tak konkurencyjnej branży jak motoryzacja, o czym świadczą wyniki kampanii SEO realizowanej dla marki Feu Vert przez Bluerank.
O autorze
1 min czytania 2015-07-24

Feu Vert to jeden z europejskich liderów branży motoryzacyjnej w dziedzinie obsługi samochodów, oferujący kompleksowe usługi związane z bieżącą eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Z Bluerank współpracuje od prawie 2 lat. Głównymi wyzwaniami i celami, przed którymi stanęliśmy, było zwiększenie ruchu niebrandowego do serwisu z poziomu bezpłatnych wyników wyszukiwania. 

Nasze działania zmierzały do tego, by więcej osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną i usługami świadczonymi przez Feu Vert, na podstawie wysyłanego do wyszukiwarki zapytania, trafiało właśnie do tego serwisu – mówi Jarosław Miszczak, Key Account Manager z Bluerank. Istotny był również wzrost pozycji dla ważnych fraz kluczowych związanych z działalnością Feu Vert, co nie było łatwe ze względu na wysoce konkurencyjny segment e-commerce. 

W wyniku zrealizowanych do tej pory działań udało się o ponad 800% zwiększyć widoczność serwisu feuvert.pl w wyszukiwarkach. Tym samym pozytywnie wpłynęło to na wzrost rozpoznawalności marki i świadomość jej istnienia zarówno wśród osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną, jak i szukających serwisu, części samochodowych czy też opon. Jesteśmy zadowoleni z efektów, które udało się osiągnąć w tym projekcie.  

Dzięki działaniom prowadzonym przez ekspertów z Bluerank jesteśmy w stanie skuteczniej docierać do naszych klientów  i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że obecność w Internecie jest dziś kluczowa i wspiera osiągnięcie sukcesu w biznesie, także tak konkurencyjnym, jak motoryzacja – mówi Dorota Gurbała, kierownik ds. marketingu, Feu Vert.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing