Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Intersnack z kampanią chipsów Przysnacki

Firma Intersnack Poland prowadzi szeroko zakrojone działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach.

Idea kampanii nawiązuje do platformy komunikacyjnej marki Przysnacki - #DobreBoNasze. Pokazuje nowoczesny folk wpisany w życie młodych ludzi. Kampania promuje chipsy o polskich smakach: rozmarynu, szynki wiejskiej, wędzonego boczku, czosnku i cebuli dymki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania marki Przysnacki będzie trwała przez całe lato. W kanale YouTube, w serwisach VOD i na Facebooku pojawiły się zrealizowane na potrzeby projektu formaty video, m.in. teledysk do specjalnie napisanej i nagranej na potrzeby kampanii piosenki zespołu Future Folk „#DobreBoNasze”.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, za koncept i nadzór kreatywny odpowiada agencja Isobar oraz Jacek Maciejewski, niezależny konsultant. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum.

Grupa Dentsu Aegis Network Polska pracuje dla Intersnack od początku bieżącego roku. Dom mediowy Vizeum realizuje projekty z zakresu tworzenia strategii i zakupu mediów dla marek Felix i Przysnacki. Agencja Isobar Polska m.in. odpowiada za komunikację chipsów Przysnacki na Facebooku. Od listopada zeszłego roku wokół idei „#Dobrebonasze” stworzono ponad 70-tysięczną społeczność fanów. Działania na Facebooku można śledzić na profilu marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij