Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Warsaw Email Summit 2015 – największa w Polsce konferencja poświęcona e-mail marketingowi

Konferencja Warsaw Email Summit 2015 oraz towarzyszący wydarzeniu networking event to okazja do spotkania w jednym miejscu polskich i europejskich ekspertów od e-mail marketingu, którzy podzielą się swoją cenną wiedzą i doświadczeniem.
O autorze
2 min czytania 2015-07-27

Tegoroczna, trzecia już edycja Warsaw Email Summit odbędzie się 1 października 2015 w nastrojowych wnętrzach warszawskiego Space Clubu. Jej głównym celem jest stworzenie platformy swobodnej wymiany doświadczeń, promocji innowacji i nowych rozwiązań, pozwalających na prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Grono prelegentów zasilą reprezentanci firm od lat skutecznie realizujących e-mail i omnichannel marketing, takich jak:

  • optivo – jeden z liderów branży e-mail marketingu i wielokanałowości. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji.
  • PayPal – system umożliwiający szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie i otrzymywanie płatności online.  Najczęściej wybierana metoda rozliczeń w serwisach aukcyjnych i sklepach internetowych.
  • Glossybox –międzynarodowa firma, znana w Polsce jako beglossy.pl. Jedna z pierwszych na naszym rynku usług  w modelu subskrypcyjnym pozwalająca na przetestowanie dobranych przez ekspertów kosmetyków.
  • WakacyjniPiraci.pl –  strona i aplikacja gromadząca najlepsze oferty podróżnicze. Serwis działający z ogromnym sukcesem na międzynarodowych rynkach.
  • Lubasz i Wspólnicy–kancelaria Radców Prawnych o ogólnopolskim zasięgu działania, świadcząca kompleksowe doradztwo prawne dla biznesu, dostarczając rozwiązania prawne gwarantujące bezpieczeństwo i skuteczność działania w obrocie gospodarczym.
  • fly.pl – internetowe biuro podróży, które od lat dzieli się z użytkownikami doświadczeniem w obszarze produktów turystycznych

Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot”. Organizatorzy   konferencji chcą w ten sposób pokazać, że wśród mnogości najnowszych rozwiązań w obszarze handlu elektronicznego wciąż możliwe jest skuteczne, a zarazem niezwykle proste dotarcie do właściwych konsumentów i wsparcie sprzedaży.

Zaproszeni eksperci przybliżą case studies obejmujące tematy związane z rekomendacjami, personalizacją i segmentacją, marketing automation, omnichannel marketing czy aspektami prawnymi. To niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się więcej o panujących i nadchodzących trendach, odkryć najskuteczniejsze sposoby na realizację celów sprzedażowych oraz wymienić się najlepszymi praktykami i know-how.

Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.

Organizatorem wydarzenia jest firma optivo–wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie. Partnerami honorowymi została Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska oraz MARKETER+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rejestracja, program wydarzenia, informacje na temat obecnych na Warsaw Email Summit ekspertów oraz towarzyszącego wydarzeniu networkingu są dostępne pod tym adresem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się