Agencje Interaktywne i ePR na Facebooku - raport Fanpage Trends październik 2012

Agencje Interaktywne i ePR na Facebooku - raport Fanpage Trends październik 2012

Jak wyglądają profile agencji interaktywnych na Facebooku? Która z nich zgromadziła największą społeczność? Która najlepiej angażuje fanów? Poniżej wyniki październikowej analizy przygotowanej przez Sotrender.

Największe strony w grupie to PrzerwaNaReklame.pl, Ars Thanea i Get More Social. Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fan page'ach Performance Media, Lubie.to i Fanpoint. Najwięcej fanów przybyło stronom Lubie.to, Fanpoint i Performance Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl i Pride&Glory Interactive. Największy odsetek zaangażowanych fanów obserwowaliśmy na stronach Get More Social, byss.pl i Vision Trust.

Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz OXiDE. Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Get More Social, Cormedia i PrzerwaNaReklame.pl

Pod względem "liczby osób, które mówiły o stronach", najlepiej wypadły fan page'e Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz Fanpoint.

Najpopularniejsze posty to:

 

Całość raportu dostępna pod tym adresem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij