Intensywny kolor i piękne, zadbane włosy – czyli koloryzacja bez kompromisów w nowej kampanii Publicis dla marki Olia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Intensywny kolor i piękne, zadbane włosy – czyli koloryzacja bez kompromisów w nowej kampanii Publicis dla marki Olia

Rozpoczyna się kampania zachęcająca Polki do korzystania z Olii, innowacyjnej, domowej koloryzacji bez amoniaku, oferowanej przez Garnier. Tegoroczne działania, prowadzone pod hasłem: „Już tysiące Polek wybrało Olię”, to kontynuacja kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku.

Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach 3 spotów prezentują różne benefity produktu. Pierwszy, promujący odcień Głęboka czerń mówi o łatwości aplikacji i wyjątkowym blasku jaki Olia zapewnia włosom. Drugi spot z Bardzo Jasnym Blondem w roli głównej podkreśla fakt, że z Olią można uzyskać idealny odcień blondu za każdym razem. Ostatni spot z serii bazujący na odcieniu Intensywnej Miedzi przekonuje, że nawet przy częstym farbowaniu Olią włosy zachowują idealny wygląd.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowoczesna formuła Olii jest oparta na naturalnym olejku, który pielęgnuje włosy i ułatwia wnikanie koloru. Farba jest łatwa do nałożenia i ma przyjemny, kwiatowy zapach. Nie tylko nadaje włosom intensywny kolor i blask, ale sprawia również że włosy są niezwykle miękkie i pełne życia.

„Wyzwanie, przed którym stanęliśmy, to przekonanie polskich konsumentek przyzwyczajonych do standardowych farb opartych na amoniaku do wypróbowania czegoś nowego. Naszym zadaniem było przełamanie stereotypu, zgodnie z którym samodzielna zmiana koloru włosów jest uciążliwa i obarczona ryzykiem zniszczenia włosów. Dlatego żeby uwiarygodnić przekaz zdecydowaliśmy się, by to prawdziwe użytkowniczki Olii zostały ambasadorkami marki i opowiadały o jej zaletach.” – powiedziała Agnieszka Mazur, Account Director z agencji Publicis.

Przygotowane przez agencję Publicis spoty telewizyjne będą emitowane między innymi w kanałach należących do stacji TVP, POLSAT i TVN.

Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher (Senior Art Director), Stella Gonet (Senior Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Niebudek (Account Manager). Stronę klienta reprezentują: Paulina Kaczmarek Kubicka (Marketing Director), Michał Forowicz (Group Product Manager), Joanna Piórko (Product Manager).  Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij