Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

GoldenSubmarine dla LPP S.A.

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z polskim koncernem odzieżowym LPP S.A. (właściciel marek odzieżowych RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY). GoldenSubmarine wesprze klienta we wprowadzeniu nowej marki na rynek.
O autorze
0 min czytania 2015-08-20

Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu. GoldenSubmarine odpowiada za stworzenie kreacji i UX serwisu internetowego nowej marki. Premierę projektu zaplanowano na przełom 2015/2016 roku.