Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

IAB Internet Week – warsztaty dla marketerów i branży marketingu online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi w tym roku organizuje cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. Druga edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 14-18 września br.
O autorze
1 min czytania 2015-08-20

Cykl pięciodniowych warsztatów IAB Internet Week składa się z prezentacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom marketingu internetowego w pigułce. Są one prowadzone przez ekspertów czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy online.

„IAB Internet Week jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie poszerzania wiedzy i czerpania z doświadczeń praktyków marketingu online. Uczestnicy warsztatów mogą liczyć na porcję dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.

Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników branży marketingu online, jak i managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a zgłoszenia można dokonać pod adresem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas IAB Internet Week poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:

  • brand advertising on-line,
  • e-commerce
  • marketing automation
  • internet of things
  • content marketing
  • engagement optimization
  • mobile marketing
  • programmatic buying
  • real time performance marketing
  • strategia komunikacji
  • wykorzystywanie danych w sprzedaży
  • projektowanie nowoczesnych modeli biznesowych 

Słuchaj podcastu NowyMarketing