IAB Internet Week – warsztaty dla marketerów i branży marketingu online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IAB Internet Week – warsztaty dla marketerów i branży marketingu online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi w tym roku organizuje cykl bezpłatnych warsztatów poświęconych tematyce najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. Druga edycja IAB Internet Week odbędzie się w dniach 14-18 września br.

Cykl pięciodniowych warsztatów IAB Internet Week składa się z prezentacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom marketingu internetowego w pigułce. Są one prowadzone przez ekspertów czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy online.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„IAB Internet Week jest odpowiedzią na potrzeby rynku w zakresie poszerzania wiedzy i czerpania z doświadczeń praktyków marketingu online. Uczestnicy warsztatów mogą liczyć na porcję dogłębnej wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska.

Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników branży marketingu online, jak i managerów i specjalistów działów marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą się nauczyć promowania produktów w prosty i efektywny sposób z wykorzystaniem narzędzi online.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, a zgłoszenia można dokonać pod adresem.

Podczas IAB Internet Week poruszone zostaną takie zagadnienia, jak:

  • brand advertising on-line,
  • e-commerce
  • marketing automation
  • internet of things
  • content marketing
  • engagement optimization
  • mobile marketing
  • programmatic buying
  • real time performance marketing
  • strategia komunikacji
  • wykorzystywanie danych w sprzedaży
  • projektowanie nowoczesnych modeli biznesowych 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij