Festiwal Jabłka i Cydru

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Festiwal Jabłka i Cydru

Na zakończenie lata w Warszawie odbędzie się Festiwal Jabłka i Cydru sponsorowany przez markę Strongbow. Za kreację, przygotowanie strony www wydarzenia oraz promocję w social mediach odpowiada Agencja INSIGNIA.

W ramach Festiwalu Jabłka i Cydru 30 sierpnia w klubokawiarni Plażowa nad Wisłą w Warszawie odbędą się koncerty (m.in. The Dumplings), degustacje i efektowne pokazy kulinarne Tomasza Jakubiaka. Uczestnicy będą mogli znaleźć swoje miejsce w strefie relaksu lub skorzystać z atrakcji w miejskim stylu, m.in. elektrycznej deskorolki, toru skimboard, slackline, trickboardu, itd.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

INSIGNIA przygotowała stronę www Festiwalu oraz odpowiada za promocję wydarzenia na portalu społecznościowym Facebook.

Agencja obsługuje markę Strongbow w social mediach a od września prowadzi współpracuje z marką Brackie Pils, również należącą do Grupy Żywiec.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij