Marketing muzyczny na najwyższym poziomie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing muzyczny na najwyższym poziomie

Czwórka we współpracy z Agencja Digital Kingdom ponownie poszerza granice marketingu muzycznego. Cykl content marketingowy „Żywy Gig” to muzyczne spotkania artystów reprezentujących zupełnie odmienne spojrzenia na muzykę.

W pierwszej odsłonie wystąpili Dawid Podsiadło oraz duet producentów klubowych Flirtini, a ich występ obejrzano ponad 600 000 razy na YouTube.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Druga edycja projektu to jeszcze większe wyzwanie muzyczne i organizacyjne. Specjalnie dla Polskiego Radia utwór pt. „Za siedmioma blokami” napisali oraz wykonali w studiu Czwórki aktorka i piosenkarka Karolina Czarnecka, autorka "Hera, Koka, Hasz, LSD", oraz producent elektroniczny SoDrumatic, autor hitu „Who got the Funk”.

Efekt tej kolaboracji można zobaczyć poniżej.

„Czwórka to nowoczesne radio dla ludzi wychowanych w dobie internetu, dlatego innowacyjne spojrzenie na komunikacje marketingową jest wpisane w nasze DNA”- komentuje redaktor naczelna radiowej Czwórki, Iwona Kostka.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za koncepcję kreatywną cyklu Żywy Gig oraz kompleksową realizację projektu: dobór artystów, realizację video oraz promocję.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij