Value Media prowadzi kampanię dla CityFIT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media prowadzi kampanię dla CityFIT

Sieć CityFIT prowadzi kampanię outdoorową i ambient, promującą swoje nowo otwarte kluby fitness w Warszawie i Lublinie. Za działania odpowiada dom mediowy Value Media, wskazany przez agencję OS3, która wygrała przetarg na budowę marki CityFIT w Polsce.

Prowadzone przez Value Media działania skupione są zarówno wokół reklam ATL - m.in. billboardy, reklamy na rowerach miejskich; jak i BLT – reklamy ambientowe w postaci notyfikacji graficznych na smartfonach, welcome screeny w bankomatach czy dystrybucja ulotek. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

CityFIT to innowacyjna sieć klubów fitness, funkcjonująca na polskim rynku od 2014 roku. Oferuje swoim członkom całodobowy dostęp w atrakcyjnych cenach bez konieczności podpisywania długotrwałych umów. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij