Agencja Blueberry wygrała przetarg na obsługę marki Rockstar Energy w Południowo-Wschodniej Europie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Blueberry wygrała przetarg na obsługę marki Rockstar Energy w Południowo-Wschodniej Europie

Koncern Pepsico poszerzył współpracę z warszawska agencją reklamową Blueberry. W kolejnym roku powierzył jej obsługę marki Rockstar Energy w Polsce oraz na 4 rynkach Południowo – Wschodniej Europy.

Blueberry tworzy pełen plan komunikacji marki realizowany w mediach społecznościowych,  outdoorze, w prasie i radiu. Poza Polską, agencja stworzy strategię dla rynku tureckiego, rumuńskiego, czeskiego i słowackiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sukces agencji jest ukoronowaniem trwającej już od półtora roku udanej współpracy między firmami. Składają się na nią eventy zrealizowane w Polsce: "Zmaluj coś", "Podładuj Baterie", a także najważniejszy: "Porusz Miasto". Ten ostatni był najbardziej spektakularną imprezą rowerową w Polsce, organizowaną w 5 polskich miastach, polegającą na rywalizacji riderów w kategorii downmall, dirt i bmx. Największy z eventów odbył się w centrum handlowym Arkadia, w Warszawie i uczestniczyło w niej ponad 60 znanych, europejskich riderów:  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij