Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Blueberry wygrała przetarg na obsługę marki Rockstar Energy w Południowo-Wschodniej Europie

Koncern Pepsico poszerzył współpracę z warszawska agencją reklamową Blueberry. W kolejnym roku powierzył jej obsługę marki Rockstar Energy w Polsce oraz na 4 rynkach Południowo – Wschodniej Europy.
O autorze
0 min czytania 2015-08-31

Blueberry tworzy pełen plan komunikacji marki realizowany w mediach społecznościowych,  outdoorze, w prasie i radiu. Poza Polską, agencja stworzy strategię dla rynku tureckiego, rumuńskiego, czeskiego i słowackiego.

Sukces agencji jest ukoronowaniem trwającej już od półtora roku udanej współpracy między firmami. Składają się na nią eventy zrealizowane w Polsce: „Zmaluj coś”, „Podładuj Baterie”, a także najważniejszy: „Porusz Miasto”. Ten ostatni był najbardziej spektakularną imprezą rowerową w Polsce, organizowaną w 5 polskich miastach, polegającą na rywalizacji riderów w kategorii downmall, dirt i bmx. Największy z eventów odbył się w centrum handlowym Arkadia, w Warszawie i uczestniczyło w niej ponad 60 znanych, europejskich riderów: