„Witaj w świecie łatwego prasowania” – nowa kampania Philips

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Witaj w świecie łatwego prasowania” – nowa kampania Philips

Wystartowała kampania ”Witaj w świecie łatwego prasownia” promująca żelazka z serii PerfectCare Elite firmy Philips.

Działania reklamowe obejmujące telewizję oraz działania Internetowe: social media oraz współpracę z topowymi blogerkami lifestylowymi oraz parentingowymi przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PerfectCare Elite to nowoczesne żelazka z generatorem pary, wyposażone w technologię Silent Steam, dzięki której żelazko pracuje cicho i wydajnie oraz technologię OptimalTemp umożliwiającej prasowanie dżinsów i jedwabnych tkanin, bez konieczności zmieniania ustawień temperatury.

Komunikacja towarzysząca kampanii „Witaj w świecie łatwego prasowania” ma za zadanie podkreślenie trzech głównych benefitów żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Dzięki tym cechom, prasowanie staje się łatwiejsze, szybsze i dużo przyjemniejsze, a rezultaty perfekcyjne.

Kampania reklamowa żelazek Philips obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Od drugiej połowy sierpnia w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych pojawią się 30 sec. spoty. Te same spoty można zobaczyć również na portalach VOD. Dodatkowo w kampanii zaangażowano znane bloggerki parentingowe i lifestylowe, które na łamach swoich blogów recenzują żelazka marki Philips. Dodatkowo kampania została również wsparta promocją konsumencką „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.

Za realizacje kampanii, strategię oraz zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: dom mediowy Carat oraz agencja Lubie to - linked by Isobar. Kampania potrwa do końca października.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij