Do niedawna z potencjału reklamowego Twittera można było korzystać wyłącznie za pośrednictwem agencji 140 media. Obecnie firmy mają możliwość samodzielnego założenia konta reklamowego.
Platforma reklamowa na Twitterze dostępna jest dla ponad 200 krajów, a reklamy mogą być publikowane w 15 językach. Do tej pory możliwe to było jedynie dla 33 krajów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Obecnie z Twittera w celach reklamowych korzysta ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców.
Konto założyć można pod adresem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
źródło: www.140znakow.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka dni temu na Instagramie pojawiła się informacja na temat wprowadzenia reklam. Wyświetlane będą one w formie zdjęcia z etykietą „Sponsorowane” jedynie użytkownikom aplikacji mobilnej.
Do targetowanie materiałów sponsorowanych wykorzystane zostaną dane o użytkowniku zebrane z Instagrama oraz Facebooka
Pierwsze zapowiedzi dotyczące wprowadzenia reklam na Instagramie pojawiły się już około dwa lata temu.