Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie

Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie

Od 2 września Twitter oficjalnie umożliwia samodzielne działanie reklamowe w serwisie. Z kolei Instagram rusza z wprowadzeniem reklam.

Do niedawna z potencjału reklamowego Twittera można było korzystać wyłącznie za pośrednictwem agencji 140 media. Obecnie firmy mają możliwość samodzielnego założenia konta reklamowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Platforma reklamowa na Twitterze dostępna jest dla ponad 200 krajów, a reklamy mogą być publikowane w 15 językach. Do tej pory możliwe to było jedynie dla 33 krajów.

Obecnie z Twittera w celach reklamowych korzysta ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców.

Konto założyć można pod adresem.


 
źródło: www.140znakow.pl

Kilka dni temu na Instagramie pojawiła się informacja na temat wprowadzenia reklam. Wyświetlane będą one w formie zdjęcia z etykietą "Sponsorowane" jedynie użytkownikom aplikacji mobilnej.

Do targetowanie materiałów sponsorowanych wykorzystane zostaną dane o użytkowniku zebrane z Instagrama oraz Facebooka

Pierwsze zapowiedzi dotyczące wprowadzenia reklam na Instagramie pojawiły się już około dwa lata temu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij