Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie

Nowe opcje reklamowe na Twitterze i Instagramie
Od 2 września Twitter oficjalnie umożliwia samodzielne działanie reklamowe w serwisie. Z kolei Instagram rusza z wprowadzeniem reklam.
O autorze
0 min czytania 2015-09-08

Do niedawna z potencjału reklamowego Twittera można było korzystać wyłącznie za pośrednictwem agencji 140 media. Obecnie firmy mają możliwość samodzielnego założenia konta reklamowego.

Platforma reklamowa na Twitterze dostępna jest dla ponad 200 krajów, a reklamy mogą być publikowane w 15 językach. Do tej pory możliwe to było jedynie dla 33 krajów.

Obecnie z Twittera w celach reklamowych korzysta ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konto założyć można pod adresem.

 
źródło: www.140znakow.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka dni temu na Instagramie pojawiła się informacja na temat wprowadzenia reklam. Wyświetlane będą one w formie zdjęcia z etykietą „Sponsorowane” jedynie użytkownikom aplikacji mobilnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do targetowanie materiałów sponsorowanych wykorzystane zostaną dane o użytkowniku zebrane z Instagrama oraz Facebooka

Pierwsze zapowiedzi dotyczące wprowadzenia reklam na Instagramie pojawiły się już około dwa lata temu.