Michał Kobierzewski otwiera butik kreatywny

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Kobierzewski otwiera butik kreatywny

Michał Kobierzewski uruchomił butik kreatywny o nazwie MADEby. Zamierza również poświęcić się Warappie – spółce tworzącej gry na platformy mobilne, której jest współwłaścicielem.

Dotychczas Michał Kobierzewski pełnił funkcję Creative Directora w agencji The Digitals, z którą był związany od 2012 roku. Wcześniej taką rolę pełnił w agencjach: Artegence i OS3 Multimedia. Wraz z początkiem września Michał Kobierzewski, rozpoczął realizację własnych projektów dla zaprzyjaźnionych agencji w ramach butiku kreatywnego. Zajmie się również tworzeniem projektów reklamowych i bezpośrednim doradztwem dla klientów. Jednocześnie skoncentruje się na tworzeniu gier na platformy mobilne. W perspektywie najbliższych miesięcy planowane są pierwsze premiery.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kobierzewski jest współtwórcą wielu nagradzanych i wyróżnianych kampanii, między innymi dla marki Warka, LECH, ING, Nike i Amnesty International. W swojej karierze zdobył liczne nagrody takie jak: KTR, Kreatura, Golden Arrow, MIxx czy Effie. Kilkukrotnie był jurorem w ramach Festiwalu KTR oraz przewodniczącym jury Creative mobile i Youtube film hack w 2014 roku.

- Dla agencji reklamowych mój butik jest taką super jednostką przetargową. Wchodzimy i przejmujemy cały proces lub jego interaktywną część, na życzenie reprezentując agencję podczas prezentacji – mówi Michał Kobierzewski i dodaje: - Modele współpracy będą tak różne, jak różne są potrzeby i charaktery pracy agencji. Chcę też wspólnie realizować projekty reklamowe, na które nie miałem do tej pory czasu, a mam poczucie, że są cenne. Klientom z kolei pomagam planować komunikację w nowych mediach oraz doradzam w procesach przetargowych. Celem nie jest ilość projektów, ale jakość, którą gwarantuję zarówno ja, jak i osoby z którymi pracuję.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij