WhitePress bada efektywność content marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WhitePress bada efektywność content marketingu

Platforma content marketingowa WhitePress we wrześniu oraz październiku przeprowadza badania efektywności content marketingu. Są one skierowane zarówno do agencji jak i do firm, które samodzielnie realizują działania CM.

Na podstawie badań powstanie obszerny raport dotyczący form CM a także ich skuteczności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„To pierwsze tego typu działanie prowadzone przez naszą firmę i jedno z pierwszych na polskim rynku. Ma ono na celu pokazać zależności, jakie występują pomiędzy wielkością firmy, stosowanymi formami content marketingu czy wydatkami na taki rodzaj promocji. Po uzyskaniu odpowiedzi na pytania powstanie raport, który będzie źródłem wielu wartościowych informacji na temat wykorzystania content marketingu. W badaniach pytamy również respondentów o analizę działań CM i wizję rozwoju CM w perspektywie kilku lat” – wyjaśnia cel powstania ankiety dr Paweł Strykowski, współwłaściciel WhitePress. 

Ankieta składa się w sumie z 20 pytań. Jest ona podzielona na trzy części: dotyczącą profilu firmy respondenta, omawiającą wykorzystywane formy CM, ich efektywność oraz cele, które stawia przed nimi firma i wreszcie część dotyczącą budżetu oraz prognozowanej przyszłości content marketingu. WhitePress zdecydowało się przekazać 1 zł na Fundację Anny Dymnej „Mimo Wszystko” za każdy wypełniony formularz. Ankieta jest dostępna pod tym adresem.

Badania są realizowane we współpracy z Brand24, NapoleonCat, Sentione, agencją Mediapolis, Plistą i Creative Communication Cluster. Patronatu medialnego udzielają: NowyMarketing.pl, PortalMedialny.pl, Marketing-news.pl, Mediarun.com, Online Marketing Polska, AdMonkey.pl, SprawnyMarketing.pl, E-biznes.pl, Marketer+, SocialPress.pl i Marketinglink.pl.

Źródło: WhitePress.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij