Robert Burneika promuje Beef Master

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Burneika promuje Beef Master

Popularny w ostatnim czasie kulturysta, Robert Burneika, deklarujący wielokrotnie słabość do steków wołowych – jest bohaterem pierwszego z serii filmików promujących markę Beef Master, oferującą produkty w 100% z wołowiny.

Publikacja filmu z udziałem sportowca rozpoczyna kampanię promującą markę Beef Master, jej produkty oraz konsumpcję mięsa wołowego w Polsce. Działania promocyjne będą prowadzone w internecie na serwisie YouTube oraz na Facebooku – zarówno na profilach marki oraz oficjalnych profilach Roberta Burneiki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacja video miała na celu wykorzystanie i wyeksponowanie aspektów wizerunku Roberta Burneiki, z którymi jest powszechnie kojarzony - czyli siła, moc, wytrwałość, spontaniczność i poczucie humoru. Sam plan zdjęciowy trwał 4 dni.

W tym czasie nakręcono 8 filmów z udziałem sportowca: 4 reklamowe oraz 4 kulinarne, w których Robert Burneika wraz z Szefem Kuchni i Kapitanem Polskiej Reprezentacji Kucharzy – Grzegorzem Cieleckim – prezentuje różne przepisy na dania z wołowiny Beef Master. W przyszłości zostanie opublikowanych jeszcze 18 filmów kulinarnych, po części z udziałem Roberta Burneiki. 

Zarówno video reklamowe, jak i o te tematyce kulinarnej będą rozpowszechniane w formie virali oraz publikowane w serwisie YouTube i na portalu Facebook - w kanałach marki i oficjalnych profilach sportowca. Działania promocyjne skorelowane są w czasie z wejściem produktów marki Beef Master do sklepów w całej Polsce. Informacje o kolejnych akcjach marketingowych można znaleźć m.in. na stronie Beef Mastera na Facebooku: www.facebook.com/beefmasterpl 

Za produkcję oraz kreację kampanii Beef Master odpowiedzialne są agencje CMedia oraz SIMPLY.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij