Małgorzata Cecherz- Kowalska (BMW Group Polska): Efektywność w marketingu to przemiana konsumentów w prawdziwych fanów marki

Małgorzata Cecherz- Kowalska (BMW Group Polska): Efektywność w marketingu to przemiana konsumentów w prawdziwych fanów marki

W specjalnej serii Marketingowej 11 przepytujemy jurorów Effie Awards 2015 - konkursu oceniającego efektywność działań komunikacji marketingowej. Wydarzenia, którego jesteśmy patronem medialnym. Dziś rozmawiamy z Małgorzatą Cecherz- Kowalską, Dyrektor Marketingu w BMW Group Polska.

1. W marketingu najważniejsze są…

Ciągłe poszukiwanie. Proponowanie nowych rozwiązań i rozważanie nawet najbardziej niezwykłych koncepcji. Szczególnie w czasie, kiedy w biznesie dobrze się dzieje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Zawodowy mariaż z Grupą BMW. Projekt, który niezmiennie i ciągle mnie uskrzydla.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakimi przyszło mi się zmierzyć...

Zauważyłam pewną prawidłowość – wyzwania, które w danym momencie uważam za trudne, z perspektywy czasu pamiętam i oceniam nie w kontekście trudności, ale tego, czego się dzięki nim nauczyłam. Zawsze są to doświadczenia, które później przywołuję jako źródło siły w innych trudnych sytuacjach.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Projekt na całe życie, czyli moja rodzina.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

To nie jest jednostkowa kampania, a raczej bardzo przemyślany – jak się z perspektywy czasu okazuje – plan, który z nawet najbardziej zapomnianej marki ponownie czyni ikonę. Za przykład mogą posłużyć historie wielkich domów mody np. marka Gucci, która po swoich złotych latach 50 i 60 XXw. podupadła i dopiero estetyka wyznaczona przez Toma Forda konsekwentnie wspierana działaniami komunikacyjnymi i równoległym poszerzeniem portfolio o elementy znacznie tańsze, kierowane do szerszego grona odbiorców (perfumy) – zapewniło jej powrót na szczyt.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…

Możliwości, a jednocześnie konieczność zmiany myślenia, które stwarza digitalizacja. Mam tu na myśli na przykład coraz ważniejsze zjawisko ROPO – Research online, Purchase Offline – zmiana postrzegania punktów sprzedaży i roli samego sprzedawcy.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Myślenie, iż nawet słaby produkt dobrze spozycjonowany cenowo i agresywnie reklamowany będzie sukcesem rynkowym.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Bezpośrednia komunikacja oczekiwań, konstruktywna krytyka i pamiętanie, iż projekty realizujemy dla potencjalnych nabywców, a niekoniecznie po to, aby realizować własne ambicje.

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Spotkań z ciekawymi ludźmi i obserwacji ciągle zmieniającego się świata.

10. Efektywność w marketingu to...

Przemiana konsumentów w prawdziwych fanów marki. To gwarancja sukcesu nawet w czasach, gdy część produktów i usług jest dostępnych bezpłatnie w sieci. Związek emocjonalny z marką gwarantuje lojalność.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Fascynuje mnie proces współtworzenia świata marek - kreowanie wyobrażeń i wzmacnianie pozytywnych emocji.

 

Małgorzata Cecherz- Kowalska - Dyrektor Marketingu w BMW Group Polska

Od 3 lat Dyrektor Marketingu w BMW Group Polska, odpowiedzialna za strategie marketingowe i aktywności podejmowane na rynku polskim dla marek BMW oraz MINI. Zadaniem, jakie przed sobą postawiła, jest osiąganie maksymalnych efektów biznesowych przy jednoczesnym konsekwentnym budowaniu wizerunku marek Premium.

Manager z wieloletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu oraz prowadzeniu dialogu z konsumentem marek z segmentu dóbr premium i luksusowych. Przez lata rozwijała portfolio marek urodowych najwyższych segmentów w Procter&Gamble i L’Oreal.

Absolwentka historii sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studiów podyplomowych Management and Organisation EDHEC Lille.

W swojej pracy promuje innowacyjne rozwiązania łączące wiedzę biznesową z podejściem humanisty.

 

Znane już są kampanie nominowane do Effie Awards 2015. Nagrody zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Do tego czasu NowyMarketing jako patron medialny wydarzenia będzie przedstawiał Wam jurorów konkursu w specjalnej edycji Marketingowej 11. W tegorocznym Jury Effie Awards 2015 zasiada 82 specjalistów – praktyków, ekspertów i autorytetów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Do tegorocznej edycji konkursu wpłynęło 171 zgłoszeń. Effie to najważniejszy konkurs oceniający efektywność działań komunikacji marketingowej i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Więcej na www.effie.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij